Міністр інфраструктури України Володимир Омелян анонсував зміни в керівництві і структурі Адміністрації морських портів України. Про це він заявив під час профільної конференції в Європейській бізнес-асоціації. За словами міністра, в уряду виникли великі питання з приводу керованості АМПУ.
"Усе те, що відбувається сьогодні в АМПУ, перейшло всі можливі межі пристойності, прозорості, ефективності - точніше з префіксом «не-». Перше питання - це адекватне керівництво. Друге - зміна функціоналу", - заявив голова Мінінфраструктури.
За його словами, ключові зміни відбудуться протягом реформи. Буде створена Морська адміністрація, яка візьме на себе всі нинішні завдання АМПУ. При цьому, як зазначив Володимир Омелян, буде істотно оптимізовано структуру персоналу, оскільки, як запевнив міністр, в уряді не розуміють, що роблять близько 8 тисяч управлінців в одній державній організації.
"Я сподіваюся, що ми оптимізуємо персонал уже на початку наступного року. Тому що зараз це близько 8 тис. осіб. Я з інтересом для себе подивився зарплати. Начальники відділів отримують понад 200 тис. грн на місяць. Я, чесно кажучи, не розумію, що вони там роблять за ці гроші. Тобто я здогадуюся, що вони роблять. Я проти того, щоб вони заробляли 5 чи 10 тис. гривень, як у міністерстві. Але я хочу, щоб їхній внесок у роботу галузі був адекватний оплаті праці, а не навпаки. Тому зараз питання №1 - це зміна керівництва, реформа, і паралельно із цим відбуватиметься корпоратизація, згідно з чинним законодавством України", - підкреслив Омелян.
Голова МІУ запевнив, що вже наступного тижня в уряді почнуть розглядати істотні зміни для АМПУ для того, щоб зробити організацію більш керованою. На думку міністра, Адміністрація морських портів сьогодні не справляється з поставленими перед нею завданнями.
"Мене дивують деякі моменти, які є в АМПУ, навіть цього чи минулого тижня. Деякі представники, які з'являються в АМПУ нізвідки, незрозуміло ким призначені, на якій підставі, виконують якісь функції. Тому я хочу попросити вашого терпіння ще на кілька днів. Ми почнемо вже наступного тижня. Ми обговоримо ситуацію з фінансовим планом-2017 АМПУ на ті роботи, які вони повинні зробити, щоб у нас не було "золотих" ремонтів причалів, необхідність яких там шукають саме зараз, щоб не забували інші порти України", - зазначив Омелян.
Міністр підкреслив, що в Україні поряд із грандіозними проектами в одних портах інші гавані на межі зупинки через втрати необхідних глибин, забезпечувати які - прямий обов'язок АМПУ.
"У нас, на жаль, Білгород-Дністровський порт узагалі зупинено. Не можу сказати, що це завдяки «ефективному» приватному орендарю чи це природна ситуація. Я думаю, що там замулення проходить швидше. Але ще трохи - і цього порту вже не буде. Це буде гладь для латаття чи чогось іншого", - резюмував голова МІУ.