Відомий IT-підприємець Роман Хміль, який у квітні 2015 року очолив Департамент стратегічного розвитку дорожнього ринку і автомобільних перевезень Мінінфраструктури, пішов у відставку.
Про це він повідомив на своїй сторінці у Фейсбуці, зазначивши, що, за містичним збігом обставин, саме цього дня минулого року він подавав документи на спецперевірку.
"Нам удалося вирішити безліч операційних проблем, успішно пройти зиму, запустити незалежний контроль якості дорожніх робіт, написати стратегію і під неї пакет законопроектів для реформування галузі, виплатити частину заборгованості, накопиченої за останні 5 років, і ще багато іншого. На жаль, нам не вдалося зробити головного - революції в дорожньому секторі", - написав Хміль.
Він також зазначив, що цього року на ремонт доріг було виділено значно менше коштів, ніж необхідно.
"Наших реформаторських законопроектів досі не прийнято, мобільних вагових комплексів для захисту доріг від вантажівок не закуплено, грошей у 2016-му виділено на ремонт тільки 1700 км, що є 10% від того, що нам потрібно ремонтувати за рік", - додав Хміль.
Нагадаємо, Роман Хміль закінчив факультет кібернетики КНУ імені Шевченка 1998 року, після чого переїхав до США працювати програмістом. 2002 року він повернувся в Україну і разом з товаришем Дмитром Лисицьким створив IT-компанію SourceValley. У 2006 році її продали групі GlobalLogic. З 2006-го по 2012 рік Хміль був виконавчим директором GlobalLogic Ukraine, після чого перейшов у Ciklum Group на посаду головного операційного директора. Він також є венчурним інвестором ігрової студії Vostok Games.
У червні 2014 року звільнився, сконцентрувавшись на соціальних проектах, таких як "Моя дорога". Мета цього проекту - об'єднати автомобілістів для впливу на реформування і розвиток дорожньої інфраструктури України.
У квітні 2015 року Хміль перейшов на держслужбу в Мінінфраструктури, де курирував дорожню реформу. У лютому 2016 року він заявив, що вирішив звільнитися. Хміль відмовився "працювати з ходоками з Ради, які розмовляють з ним по фені". За його словами, він планує повернутися в IT-галузь, а також продовжити громадську діяльність у сфері дорожнього господарства.