ГоловнаЕкономікаБізнес

Бізнес закликав Кабмін втрутитися у формування тарифів "Укрзалізниці"

У Києві пройшов круглий стіл про залізничні тарифи.

Керівники провідних галузевих об'єднань та основних підприємств-вантажовідправників України звернулися до керівництва країни і урядових структур з відкритим листом з приводу залізничних тарифів.

Цей документ, який опублікували "Українські новини", підготували після обговорення за круглим столом, у якому взяли участь керівники Федерації залізничників України, Федерації металургів України, Федерації роботодавців вугільної промисловості, Спілки хіміків України, асоціацій "Укрвідтранс", "Укрцемент", "Укрстальконструкція", виробників феросплавів, ММК ім. Ілліча, "Нібулону", експерти Центру транспортних стратегій.

Фото: ukranews.com

Зокрема, вантажовідправники країни констатують той факт, що 5 березня цього року Міністерство інфраструктури поширило проект наказу, які передбачає чергове, третє за останні дев'ять місяців, підвищення тарифів на залізничні вантажні перевезення на 25%. У документі наголошено, що з липня 2014 року такі тарифи вже підвищили на 12,5%. А з лютого цього року - ще на 30%. Незважаючи на глибоку кризу вітчизняної економіки, зазначають автори звернення до Президента й Уряду, загальне зростання вартості вантажоперевезень становитиме 82,9%, що значно перевищує всі песимістичні прогнози Кабміну про рівень цін промислових виробників країни на кінець 2015 року.

Учасники круглого столу "Тарифна політика "Укрзалізниці" у своєму зверненні констатували той факт, що Мінінфраструктури" тільки імітує публічне обговорення проектів регуляторних актів. Жодної реальної можливості вплинути на рішення природного монополіста і профільного міністерства зацікавлені вантажовідправники не мають".

Через цю ситуацію автори відкритого листа до керівництва країни й уряду звернулися з проханням втрутитися у сферу тарифоутворення на залізничні вантажні перевезення, не допустити прийняття опублікованого Мінінфраструктури проекту наказу, а також доручити прискорити виконання завдань, викладених у коаліційній угоді та Програмі діяльності уряду, які стосуються ліквідації практики перехресного субсидування та впровадження незалежного регулятора тарифоутворення в галузі залізничних перевезень.

Урядовці проігнорували запрошення на участь у круглому столі з представниками бізнесу "Тарифна політика "Укрзалізниці", який пройшов учора в Національній академії наук України.

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram