Будівельники прорили кілометр нового Бескидського тунелю в Карпатах, який з'явиться на залізничному перегоні Бескид - Скотарське. Це вже більше від половини його запланованої довжини, зазначає прес-служба Львівської обладміністрації.

Роботи з будівництва нового Бескидського тунелю почалися в жовтні 2013 року і мають бути завершені в першому кварталі 2017 року. Він повністю замінить діючий одноколійний тунель, який вичерпав свій експлуатаційний ресурс. Після будівництва нового двоколійного тунелю збільшаться його пропускна спроможність і швидкість проходження поїздів - від 40 до 60 км/год.



Вартість робіт становить 103 млн євро і фінансується за кошти Європейського банку реконструкції та розвитку, а також кошти Львівської залізниці - 600 млн грн.
Довжина нового тунелю становитиме 1,765 км, ширина - 10,5 м, висота - 8,5 м. Будується він на відстані 30 метрів від існуючого.
Інженерна споруда пролягатиме на глибині 180 м від поверхні Бескидського хребта.

