У Швейцарії завершилося технічне оснащення найдовшого і найглибшого залізничного тунелю у світі.
Про це пише
Довжина Готардського тунелю становить 57 кілометрів, над деякими ділянками є до 2,3 км гірської породи. Володар попереднього рекорду, японський підземний тунель Сейкан, майже на 3 кілометри коротший.
"Коли він відкриється, це буде найбезпечніша ділянка швейцарської залізниці", - повідомили
The Local в будівельній компанії AlpTransit Gotthard AG. Протягом найближчих тижнів випробувачі отримають дозвіл почати тестування систем освітлення, зв'язку та вентиляції. Випробування повинні початися в жовтні.
Очікують, що поїзди пройдуть тунелем 3000 разів, перш ніж його відкриють для постійного сполучення. Перші пасажирські перевезення заплановано на червень 2016 року, а регулярне сполучення почнеться в грудні.
Нова транспортна артерія дозволить пасажирським поїздам добиратися від Цюриха до Мілана на швидкості 200 кілометрів на годину за 2 години і 50 хвилин, що на годину менше від звичайного часу. Кількість щоденних вантажних потягів, які долають цю ділянку, зросте зі 180 до 260.
Робота над тунелем почалася 1996 року, через 14 років закінчилося буріння тунелю, через чотири роки проклали останні рейки. У будівництві взяли участь більш ніж 2 тис. осіб, щодня тунелепрохідницькі машини проходили по 30 метрів. Під час робіт загинули 8 осіб.