ГоловнаКиїв

У Києві з другої спроби збираються знести цех № 5 заводу “Більшовик” задля добудови Шулявської розв’язки

Два роки тому знести цех № 5 не вдалося через виявлені Держаудитслужбою порушення. Оплата за договором не проводилася. Вартість угоди тоді становила понад 90 млн грн. Цього разу – понад 120 млн грн.

У Києві з другої спроби збираються знести цех № 5 заводу “Більшовик” задля добудови Шулявської розв’язки
Цех №5 заводу 'Більшовик'
Фото: budport.com.ua

КП “Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд Києва” вдруге замовило демонтаж цеху № 5 заводу “Більшовик” задля подальшої реконструкції розв’язки на перетині Берестейського проспекту з вулицею Гетьмана (т. зв. “Шулявський шляхопровід”), повідомляє “КиївВлада” із посиланням на дані ProZorro. 

Як зазначає видання, попередній контракт, укладений два роки тому, так і не реалізували, а вартість робіт відтоді зросла з 91 до 121 млн гривень. 

Цього разу демонтаж довірили консорціуму «Промбуд Технолоджи», який створили за два тижні до оголошення цього тендеру і з яким змогли підписати договір тільки за допомогою рішення суду. 

Раніше цей підрядник не мав бюджетних контрактів, проте один із його учасників входить до складу ще одного консорціуму, який будує дорогу до аеропорту «Київ» за замовленням цього ж комунального підприємства.

Згідно з договором, консорціум «Промбуд Технолоджи» має демонтувати ливарний та обрубний цехи, корпус із підвалом, склад, прибудову та трубу, а також вивезти та утилізувати будівельне сміття. Впоратися з цими роботами підрядник повинен за п’ять місяців з моменту передачі будівельного майданчика. Договір діятиме до кінця 2026 року.

Вказана закупівля була оголошена ще наприкінці 2024 року та супроводжувалася численними скаргами до Антимонопольного комітету (АМКУ) та судовими спорами. Крім «Промбуд Технолоджи», за підряд змагалися ще чотири компанії – ТОВ «Енергетично-дорожнє будівництво», ТОВ «Укрспецсервіс», ПП «Інженерно-виробничий центр «Вектор» та ТОВ «Універсал Пром Трейд», які пропонували виконати демонтаж цеху від 80,56 млн гривень до 126,07 млн гривень.

Пропозиції перших трьох компаній відхили через недотримання тендерних вимог та несвоєчасне усунення недоліків. «Вектор» з таким вердиктом не погодився та чотири рази подавав скарги до АМКУ: двічі щодо відхилення власної пропозиції і двічі — проти визначення переможцем консорціуму «Промбуд Технолоджи». АМКУ зобов’язав замовника скасувати рішення про визнання переможцем консорціум, однак КП оскаржило це в суді й зрештою в жовтні уклало договір.

Цех №5 демонтуватимуть в рамках реконструкції транспортної розв’язки на перетині проспекту Перемоги з вул. Гетьмана – більш відомої як Шулявський шляхопровід.

Два роки тому КП “ДБШТС” вже замовляло знесення цеху № 5. Відповідний договір у серпні 2023 року підписали з ТОВ “Мостицький-2”, яке повинно було виконати поставлене завдання до кінця лютого 2024 року. Вартість угоди становила 91,13 млн гривень, однак її довелося розірвати за згодою сторін на виконання висновку Держаудитслужби через виявлені порушення. Оплата за договором не проводилася.