Лоукостер Ryanair запустив продаж квитків, не отримавши погодження слотів (вільного часу для обслуговування в терміналі) в аеропорту "Бориспіль".
Про це сказав гендиректор аеропорту Павло Рябікін в інтерв'ю "Ліга.Бизнес".
"Вони запустили продаж квитків, не отримавши погодження слотів у нашому аеропорту. Можу спрогнозувати, що тимчасові проміжки, які вони вказують у системі продажів як час вильоту з Борисполя, ми надати не можемо, тому що вони збігаються з періодами ранкових і вечірніх пікових розльотів. У ці відрізки навіть зараз є перевищення пропускної спроможності аеропорту на годину-дві. Проте компанія вказує саме той час, який ми їм не підтверджували", - зазначив він.
"Прилітаючи в пікові години, вони створять колапс в аеропорту і фізично не зможуть прилетіти і полетіти за бажані ними 35 хвилин. Їм доведеться простоювати дві години, тому що потрібно буде чекати на вільний автобус, гейти, стоянки і т.д.", - додав гендиректор аеропорту.
За словами Рябікіна, проблема вирішиться, як тільки Ryanair запустить 15 щоденних рейсів з Борисполя (Ryanair починає роботу з 4-5 рейсів на день).
"Тоді ми зможемо спеціально під них відкрити термінал F. Це мінімальна кількість рейсів для його беззбиткової експлуатації. А поки пропонуємо термінал D, але там слоторегульована ситуація", - зазначив він.
Крім того, Рябікін повідомив деталі угоди з Ryanair.
"Ми погодилися, що на весь приріст обсягу перевезених пасажирів авіакомпанія буде отримувати знижку 80% до пасажирського збору [таким чином єдина ставка аеропортового збору становитиме $7,5], але тільки за умови приросту пасажиропотоку Ryanair на 100 000 пасажирів щорічно впродовж чотирьох років. Цей пункт вони категорично не хотіли підтверджувати, але в підсумку це зафіксовано в контракті", - сказав він.
Нагадаємо, 23 березня Ryanair і аеропорти "Бориспіль" і "Львів" підписали угоду, згідно з якою вже в жовтні перші рейси ірландського лоукостера полетять з Києва і Львова.