ГоловнаЕкономікаБізнес

Україна відправить делегацію до Китаю, щоб вирішити долю "Повітряного експреса"

"Або ми припиняємо роботу, або готуємо економічну пропозицію".

Україна відправить делегацію до Китаю, щоб вирішити долю "Повітряного експреса"
Владимир Омелян
Фото: Макс Требухов

Україна наприкінці травня відправить делегацію до Китаю, щоб обговорити долю проекту "Повітряний експрес" - швидкісної електрички з Києва до аеропорту "Бориспіль".

Про це заявив міністр інфраструктури Володимир Омелян.

"Ситуація непроста. Тому ми спільно маємо ухвалити рішення про перспективи "Повітряного експреса": або ми припиняємо роботу за цим проектом, або готуємо обґрунтовану економічну пропозицію. Наприкінці травня українська делегація відвідає Китай і проведе перемови щодо майбутнього проекту "Повітряний експрес", - цитує міністра прес-служба МІУ.

Делегацію очолить державний секретар міністерства Андрій Галущак.

Кілька днів тому гендиректор "Борисполя" Павло Рябікін заявив, що за нинішніх темпів розвитку аеропорту рейкове сполучення з Києвом стане необхідним уже за кілька років.

"У нас через 3 роки виникне гостра потреба в організації рейкового підвезення пасажирів до аеропорту. І це те завдання, яке мають вирішувати лише у взаємодії з "Укрзалізницею", міською адміністрацією Києва та аеропортом", - сказав він.

Відомо також, що інтерес до будівництва залізничної гілки "Аеропорт "Бориспіль" - Центральний залізничний вокзал Києва" виявляє китайська компанія China Railway International Group.

Нагадаємо, що 2011 року Україна в рамках проекту "Повітряний експрес" уклала кредитний договір з Ексімбанком Китаю на 372,3 млн доларів. Генпідрядником проекту мала стати China Machinery Engineering Corporation (CMEC).

Перший символічний бретналь, який означав початок реалізації нацпроекту "Повітряний експрес", був забитий ще наприкінці 2011 року. Однак після цього будівництво зупинилося.

Передбачалося, що потяг курсуватиме за маршрутом "Бориспіль" - Дарницький вокзал - Видубичі - Центральний залізничний вокзал. Експреси мали складатися з чотирьох вагонів і повинні були перевозити 500 пасажирів.

Восени 2015 року ревізія діяльності держпідприємства "Нацпроект "Повітряний експрес" виявила розкрадання на сотні мільйонів гривень. У квітні 2017 року колишнього в.о. директора підприємства відправили під заочний суд.  

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram