За результатами всеукраїнського онлайн-голосування перемогу в номінації «Вибір споживача» завоювали компанії:
- ModnaKasta стала «Кращим інтернет-магазином»;
- Rozetka виграла нагороду як «Кращий інтернет-супермаркет».
- ПриватБанк був визнаний «Кращим сервісом з продажу онлайн квитків - E-tickets».
- OLX переміг у категорії «E-services» (майданчики, які заробляють на комісії).
Варто зазначити, що нагороди в цій номінації отримали ті проекти, за які було віддано найбільшу кількість голосів споживачів. Останні вибирали улюблені проекти з шорт-листів номінантів (по 10 компаній у кожній категорії), які складали члени журі конкурсу.
У номінації «Краща рекламна кампанія в e-commerce» журі визначали маркетингову кампанію 2015 року, яка мала значний вплив на розвиток свого бізнесу. Переможцем у цій номінації також став OLX.
У номінації «Краще В2В-рішення для e-commerce» самі гравці ринку, подаючи анкети для участі, вибирали сервіс, який найкращим чином допомагає організовувати бізнес в e-commerce. Переможцем стала «Нова пошта», набравши найбільшу кількість голосів від e-commerceкомпаній.
У номінації «Людина року в E-commerce» учасники конкурсу та експерти вибрали Дмитра Дубілета, керівника напряму інформаційних технологій у ПриватБанку, як людину, яка протягом минулого року внесла персональний внесок у розвиток галузі.
«Проривом року» експерти журі назвали компанію ModnaKasta, яка в 2015 році запровадила суттєві зміни практично в кожній складовій свого бізнесу і взаємодії з клієнтами - це і нове ціноутворення, і проекти, спрямовані на підвищення лояльності клієнтів, і нові послуги та сервіси.
Організатор конкурсу, керівник Ukrainian E-commerce Expert Ірина Холод зазначила, що участь в E-Awards 2016 взяли більш як 130 інтернет-проектів, а споживче онлайн-голосування зібрало рекордну кількість голосів - близько 10 000 покупців товарів у мережі віддали свої голоси за кращих у номінації «Вибір споживача».
«Хочу подякувати всім інтернет-проектам, які знайшли час і силу заповнити докладні анкети для участі в конкурсі. З кожним роком учасників конкурсу стає все більше. А це означає, що e-commerce вже можна розглядати як повноцінний ринок - зі своїми законами, особливою еко-системою і чіткими напрямками розвитку», - наголосила Ірина Холод.
Після низки проведених процедур компанія Deloitte підтвердила, що організатори Ukrainian E-Commerce Awards дотримувалися методології визначення рейтингу при оцінці номінантів і визначенні переможців.
Методологія і критерії вибору переможців вказані на сайті премії.
Генеральні партнери премії E-Awards 2016 - Нова пошта і Альфа-Банк Україна.