«Такий поділ всебічно відображає галузь і дозволяє компаніям різного типу і розміру на рівних брати участь у премії», - пояснює поділ на категорії Ірина Холод, керівник Ukrainian E-commerce Expert, компанії-організатора.
Перша категорія - «супермаркети» - інтернет-проекти, які мають понад 5 категорій товарів і/або здійснюють продаж як онлайн, так і офлайн (мультиканальні). У другій категорії представлено галузеві або нішеві магазини, у яких на сайтах є не більше ніж 5 товарних категорій. Окремої уваги заслужила категорія сервісів купівлі квитків. При чому, в неї включено як транспортні, так і квитки на заходи. У четвертій категорії - майданчики, які допомагають купувати в Інтернеті, отримуючи комісію від продажу, оплату за переходи або реалізуючи платні послуги з підвищення видимості реалізованих товарів. Тут представлено прайс-агрегатори, маркет-плейси, дошки оголошень і аукціони.
На основі заповнених анкет, експертне журі склало шорт-лист для номінації «Вибір споживача». Цього року за голоси споживачів будуть боротися:
У категорії «Інтернет-супермаркет і/або мультиканальний ритейлер»:
У категорії «Інтернет-магазин»:
- Answear
- F.ua
- Fame
- «Гарна мама»
- Lamoda
- LeBoutique
- modnaKasta
- Pampik.com
- Posh
- Yakabоо
- У категорії “E-tickets” (сервіси продажу квитків у Мережі):
- «ПриватБанк»
- «Укрзалізниця»
- Busfor
- Concert.ua
- МАУ
- Internet-bilet.ua
- Karabas.com
- Parter.ua
- «Пілот»
- Tickets.ua
У категорії “E-services” (майданчики, які заробляють на комісії):
- Aukro
- AutoRia
- Eda.ua
- Hotline
- «Мурахи»
- OLX
- Price.ua
- Prom.ua
- RST.ua
- Shafa
Проголосувати за улюблений інтернет-проект можна тут - http://rating.e-awards.com.ua/
Голосування буде відкрите до 12 квітня 2016 року включно.
Нагородження переможців відбудеться 14 квітня 2016 року у Києві.
Генеральні партнери премії E-Awards 2016 – Нова Пошта і Альфа-Банк Україна.
Конкурс організовано за підтримки Prom.ua, Promodo, DVBank, iVox, MeestGroup і POSTMEN.
Інформаційні партнери - Інтерфакс-Україна, Forbes, Деловая Столица, Минфин, PaySpaceMagazine, B2Blogger, Ukrainian Retail Association, UADN, LB.ua, Retail Community, BusinessTV і Delo.ua.
Організатор – компанія Ukrainian E-commerce Expert. Комунікаційний майданчик, присвячений бізнес-процесам і регулюванню діяльності компаній на українському ринку електронної комерції.