Мобільний оператор "Астеліт", який працює під брендом life:), готується перепозиціонувати свій бренд, щоб зробити його більш привабливим для корпоративного сектору.
Про це повідомив агентство
"Інтерфакс-Україна" головний виконавчий директор оператора Бурак Ерсой.
"Компанія 10 років позиціонувала себе як оператор для молоді, тому часто корпоративний бізнес не розглядав life:) як потенційного провайдера. Цього року ми будемо працювати над тим, щоб змінити наше позиціонування. Ми хочемо стати оператором для всіх - для сімей, великих і малих бізнесів, для серйозних корпоративних клієнтів", - повідомив голова "Астеліту".
За даними джерел
ЛІГА.net, ребрендинг передбачає зміну назви з life:) на lifecell. "Астеліт" подав заявку на реєстрацію цього бренда ще у вересні. Торгова марка буде поширюватися на різні класи товарів і послуг, включаючи зв'язок. На форумі профільного сайту про телекомунікації вже з'явилися перші скриншоти нового бренда. Логотип lifecell у чомусь копіює материнську компанію Turkcell.
Нагадаємо, влітку 2015 року Turkcell підписала договір про викуп в української групи СКМ 44,96% частки в Euroasia Telecommunications Holding BV (Нідерланди), якому належить 100% ТОВ "Астеліт". Під час операції Turkcell стала на 100% власником компанії Euroasia Telecommunications Holdings BV і, опосередковано, ТОВ "Астеліт", а група Ахметова повністю вийшла зі складу акціонерів компанії.
Восени російський МТС перевів українську "дочку" під бренд Vodafone.