Антимонопольний комітет завершить розслідування щодо картельної змови продуктових мереж і прийме рішення у цій справі наприкінці лютого.
Про це повідомив перший заступник голови АМКУ Рафаель Кузьмін.
"Комітет встановив, що в центрі стоїть компанія, яка збирає від кожної мережі інформацію, після чого поширює її в обробленому вигляді, що дозволяє мережам необґрунтовано підвищувати ціни на низку товарів, передусім на товари споживчого кошика", - розповів чиновник про претензії комітету.
АМКУ підозрює у змові такі мережі, як "Сільпо", "Фора", "Фуршет", "Ашан", "Велика кишеня", АТБ, "Еко-маркет", "Караван", "Край", "Новус", "Перехрестя", SPAR, "Бімаркет", "МЕТРО" та інші.
Якщо комітет захоче покарати магазини якомога жорсткіше, їм загрожуватимуть багатомільярдні штрафи.