За перші чотири тижні 2014 року залізниці України перевезли 3,4 млн тонн транзитних вантажів, що на 5,4% більше, ніж у січні минулого року. Про це повідомляє прес-служба "Укрзалізниці".
За інформацією відомства, найбільше зросли обсяги перевезень кольорової та сірчаної руди, зерна і продуктів перемолу, а також коксу, нафти і нафтопродуктів.
«Вантажна робота на залізницях України та перевезення вантажів у всіх видах сполучень здійснюються в безперебійному режимі, залізничний транспорт працює стабільно, забезпечуючи потреби національної економіки», - зазначено в повідомленні "Укрзалізниці".
У відомстві зазначають, що в плановому порядку працюють і передавальні станції "Укрзалізниці", які приймають і відправляють вагони та поїзди на залізниці країн-сусідів (Росії, Білорусії, Молдови, Угорщини, Польщі, Словаччини та Румунії).
У повідомленні також сказано, що представники УЗ і Міністерства інфраструктури продовжують системну роботу з основними вантажоутворюючими підприємствами, операторами, експедиторськими організаціями та портами з питань удосконалення організації перевізного процесу, безперебійного прийому вантажів до перевезення та його схоронності на шляху прямування.
Як стало відомо раніше, всього з 1 по 28 січня "Укрзалізниця" навантажила 24,6 млн тонн вантажів. Це на 3,1%більше, ніж було здійснено за аналогічний період минулого року. Навантажування кам'яного вугілля збільшилися на 12,7% (до 7,2 млн тонн), металів - на 7% (до 2,4 млн тонн), цементу - на 18,6% (до 170,6 тис. тонн), лісу - на 21,6% (до 323 тис. тонн), зерна - на 25,5% (до 2,3 млн тонн).
Нагадаємо , що вантажний сектор є основним джерелом доходу залізничної галузі та донором для пасажирських перевезень. За підсумками 2013 року від вантажоперевезень залізниці отримали 9 млрд грн. прибутку, тимчасом як від перевезень пасажирів у дальньому та приміському сполученнях - 6,7 млрд збитків. Крім покриття збитків пасажирських перевезень, за рахунок прибутку від перевезень вантажів УЗ розвиває всю інфраструктуру, в тому числі таку, що використовується для пасажирського сполучення. Так, цьогоріч заплановано реконструкцію 325,7 км колії на суму 1,2 млрд грн., капремонт 341,4 км колії на суму 542,2 млн грн. та реконструкцію 155 стрілочних переводів на суму 135,3 млн грн.