Фактично за півроку в Ірпені зроблено стільки доріг, скільки не було зроблено протягом останніх десяти років. Ми відремонтували і проклали понад 90 000 кв. метрів доріг і тротуарів. Побудували стратегічно важливу дорогу з Ірпеня до Стоянки. Зробили капітальний ремонт 13 вулиць (74 Стрілецької дивізії, Щаслива, Воїнів-Інтернаціоналістів, Михайлівська, Мінеральна, Полтавська, Стельмаха, Мечнікова, Франка, Донецька, Ново-Оскольська, Ленінградська, Чехова) і поточний ремонт понад 30-ти вулиць. Відремонтували 13 тротуарних зон і на 8-ми вулицях зробили зливову каналізацію (Ленінградська, Стельмаха, Надсонова, Садова, Воїнів-Інтернаціоналістів, Дачна, Сім’ї Сосніних, капітана Зайцева).
Цього року плануємо заасфальтувати ще близько 15 вулиць і зробити близько 15 тротуарних зон. Пріоритет буде надано тим вулицям, якими рухається громадський транспорт. Почнемо з вул. Надсонова, бо по ній проходить велика кількість місцевих маршрутів.
Минулого року ми вперше встановили у місті зупинки громадського транспорту і почали займатися регулюванням дорожнього руху. Ще рік тому в Ірпені не було жодного світлофорного об’єкта. Сьогодні їх п’ять. Цього року буде встановлено ще чотири.
Ще одним із ключових завдань цього року є зменшення транспортного навантаження на центр міста. Так сталося історично, що головною транспортною артерією Ірпеня є вул. Соборна. Після відкриття нової дороги Ірпінь - Київ більшість водіїв, у тому числі ворзельських і бучанських, користуються нею, аби скоротити шлях до столиці. Частину транспортного потоку плануємо спрямувати на Університетську і зробити її головною транспортною магістраллю Ірпеня на виїзд на кільце водоканалу.