Що це дасть?
Те, що пасажирам Черкаської області відкривається можливість доїзду до Києва в 11:36, тобто в першій половині дня.
До цього часу дизель №6064 прибував в Гребінку, де пасажири мали чекати на найближчий приміський поїзд у напрямку Києва до 14ї години.
То в чому присмак поразки, спитаєте ви?
А в тому, що на пересадку дається пасажирам три хвилини. Дизель з поїздом прибувають одночасно по Гребінці. Єдине що - дизеля часто запізнюються. (Про одеську Залізницю не казатиму, але по Львівській таке - стабільно). Тому вважаю, що це може бути поразкою.
Що було зроблено для цього?
Були зроблені депзвернення від Андрія Іллєнко і спроба зробити запит від Черкаської облради силами Оксана Ковбоша, що облрада провалила:
1) Спершу звернення на ОДЗ з проханням перенести 6064 - було отримано відмову у зв'язку з графіком.
2) Потім було надіслано звернення на ПЗ з проханням подовжити стоянку по Гребінці - на що було отримано згоду від ПЗ. Разом з тим УЗ нам і ПЗ відмовило, мотивуючи це тим, що це може затримати поїзд на 1,5 години по Києву.
3) Вуаля - з 27 числа виходить перемога з присмаком поразки, яка в свою чергу може бути без присмаку, у випадку дотримання розкладу руху.
Разом з тим,я задоволений проробленою роботою, що дозволить сполучити жителів Черкащини з Києвом.