Facebook планує посилити контроль над політичною рекламою, яку розміщують в соцмережі. Надалі при розміщенні такої реклами потрібно буде вказувати, хто її оплачує. Соцмережа буде також перевіряти розташування і особистість замовника. Про це повідомив голова Facebook Марк Цукерберг в п'ятницю, 6 квітня, повідомляє DW.
За його словами, соціальна мережа має намір таким чином ускладнити спроби маніпуляцій на зразок передбачуваного втручання Росії в президентські вибори в США 2016 року.
Компанія Facebook ще в жовтні 2017 року посилила правила розміщення передвиборної агітації, нині контроль тільки посилюється: оголошення, що стосуються важливих політичних дебатів, повинні надалі ясно позначатися як "політична реклама".
Як повідомив Марк Цукерберг, його компанія наймає тисячі нових співробітників для посилення контролю напередодні виборів до Конгресу США в листопаді 2018 року. Він зазначив, що напередодні важливих виборів в США, Мексиці, Бразилії, Індії, Пакистані та інших країнах головним пріоритетом для нього є запобігання спробам впливу на виборців.
Цукерберг визнав, що заплановані заходи не дозволять повністю запобігти зловживанням, проте він упевнений в тому, що зловмисникам буде важче використовувати фальшиві аккаунти і сторінки Facebook для поширення реклами, тобто робити те, що, за словами голови Facebook, "росіяни робили під час виборів 2016 року".
Facebook нині перебуває в центрі скандалу навколо витоку цих десятків мільйонів користувачів цієї соцмережі. Британська компанія Cambridge Analytica, пов'язана з передвиборчим штабом Дональда Трампа, скористалася даними додатка для Facebook, який пропонував користувачам скласти їх психологічний портрет. Під час останньої передвиборної кампанії в США Cambridge Analytica використовувала особисті дані частини електорату для створення адресної і психологічно вивіреної політичної реклами.
Раніше стало відомо про витік даних 87 млн користувачів Facebook, а не 50 млн, як повідомлялося раніше.