Керівництво соціальної мережі Facebook представило стратегію боротьби з великою кількістю фейкових новин, які вже привели до політичних скандалів на виборах в США.
Про це повідомляє ВВС.
Віце-президент компанії з роботи з новинами Джон Хеджмен зазначив, що в соцмережі розуміють необхідність боротьби з поширенням неправдивої інформації, але водночас Facebook має намір зберегти свою роль як відкритого майданчика для обміну інформацією.
Для початку компанія полегшить користувачам можливість повідомити про появу фейкової новини. Якщо про неї заявить певне число користувачів, то новина буде спрямована на перевірку в інформагенції та інші сторонні компанії, які займаються фактчекінгом (перевіркою інформації).
Новини, не підтверджені фактами, не зникнуть з соцмережі, однак вони будуть позначені як "спірні" і будуть з'являтися нижче в новинних фідах користувачів. Такою новиною можна буде поділитися, однак в такому випадку користувач отримає ще одне попередження про те, що новина є "спірною".
Крім того, Facebook вводить алгоритм, який більше не дасть можливості спамерам діяти в соцмережі під іменами реальних новинних організацій.
Останнім часом багато хто критикував Facebook за нездатність протистояти напливу фальшивих новин. Жертвами помилкових новинних історій стали, зокрема, Гілларі Клінтон і Папа Римський Франциск.