Керівництву Формули 1, імовірно, доведеться виплатити компенсацію компанії "3M" ("Три Ем") після того, як ця американська фірма подала в суд через використання схожого логотипа з вимогою заборонити новим власникам Формули 1 - американській медіа-корпорації Liberty Media - реєстрацію товарного знака, повідомляє The Telegraph.
Intended to inject "energy and innovation" into the sport, #F1's much-publicised new logo has an uncanny resemblance to that of #3M's version for its compression tights which offer comfort, support and therapeutic relief for women https://t.co/RObihpXBCq pic.twitter.com/4VGK3LwrMX
— Pitpass.com (@pitpassdotcom) 14 января 2018 г.
"3M", яка використовує схожий логотип для фірмового бренда компресійних колготок Futuro, зареєструвала свій товарний знак 17 лютого 2017 року, тоді як Формула 1 подала заявку на свій товарний знак в листопаді 2017 року.
"3M" не давала Формулі 1 дозволу на використання свого товарного знака.
Розмір можливої компенсації поки що не повідомляється.