Міжнародна автомобільна федерація (FIA) оголосила, що з наступного року на болідах Формули 1 з'явиться система Halo, покликана захистити від травм голову гонщика, - це так званий "ореол" на трьох ніжках.
Ще в 2016 році Стратегічна група Формули 1 домовилася, що на болідах повинен з'явитися додатковий фронтальний захист голови пілота. На черговому засіданні групи, яке відбулося 19 липня 2017 року, було прийнято рішення, що цією системою стане Halo. "За минулі п'ять років було розроблено і випробувано безліч конструкцій, після чого стало ясно, що саме Halo загалом забезпечує максимальну безпеку", - заявили в FIA.
Альтернативою "ореолу" могла стати система Shield - свого роду вітрове скло. Її прототип випробував чотириразовий чемпіон світу Себастьян Феттель на минулому етапі в Сільверстоуні. Але вже після одного кола він поскаржився, що козирок серйозно впливає на видимість.
Додатковий захист голови покликаний захистити пілотів від травм, які призвели до загибелі британських автогонщиків Генрі Сертіса в 2009 році і Джастіна Вілсона в 2015-му. В голову Сертіса потрапило колесо від боліда іншого гонщика, а Вілсон помер після того, як йому в голову потрапив великий уламок від машини, що зазнала аварії.
Передбачається, що Halo відверне таку можливість на майбутнє.
Формула 1 регулярно приймає різні зміни на користь захисту голови гонщика. З новіших рішень можна назвати систему бічної підтримки: якщо на початку 90-х бічні стінки кокпіта закривали гонщика лише по плечі, то в 1996 році - вже до половини голови. Крім того, з 2001 року у Формулі 1 введена система захисту шиї і голови HANS у вигляді "коміра", який захищає гонщика від перелому основи черепа при сильних гальмуваннях і перевантаженнях.