28 травня (четвер) 2020 року о 12:00 в Інституті Горшеніна відбудеться онлайн-круглий стіл: "Освіта після пандемії. Чи змінить карантин якість навчання в українських школах?"
Організатор - Інститут Горшеніна за підтримки інтернет-порталу LB.ua.
Питання до обговорення:
1. Як українські школи пройшли стрес-тест дистанційного навчання? Аналіз накопиченого досвіду: які слабкі місця і несподівані переваги були виявлені?
2. Наскільки готовими виявилися українські школярі та їхні сім'ї до навчання онлайн?
3. Проблемні місця змісту шкільної освіти, які отримали широкий розголос під час карантину: скандальний курс "Основи сім'ї", "Ведмеді в Антарктиді", "Білоруси не слов'яни". Чи проведена робота над помилками? Хто і як контролює відповідність змісту підручників науковим фактам і реальному стану речей у сучасному світі?
4. Особливості проходження ЗНО та перебігу вступної кампанії в 2020 році.
5. Як буде організовано шкільне навчання після карантину? Чи планується подальше освоєння вчителями та учнями онлайн-платформ, чи зміняться вимоги до організації навчального процесу в школах?
6. Чи будуть внесені зміни в навчальний план на 2020-2021 навчальний рік? Чи буде спрощено навчальну програму, продовжено навчальний рік на червень тощо?
7. Як відбувається освітня реформа? Чи вплинув карантин на подальші плани реформування освіти?
Учасники круглого столу:
- Любомира Мандзій, в.о. міністра освіти і науки України;
- Оксана Макаренко, експертка з питань шкільної освіти, співзасновниця ГО "Батьківський контроль" і ГО "СМАРТ ОСВІТА"
- Галина Ракицька, вчителька початкової школи СЗШ №258, м. Київ.
Модератор круглого столу: Наталія Клаунінг, директорка з комунікацій Інституту Горшеніна.
Посилання на пряму трансляцію буде опубліковано у стрічці новин на сайті LB.ua. У чаті прямої трансляції на youtube буде можливість ставити запитання спікерам.
Згадка в новинах про організатора дискусії - Інститут Горшеніна - є обов'язковою.