Міністерство інфраструктури виступає за будівництво в Україні платних мостів за рахунок приватного підрядника.
Про таку ініціативу розповів заступник міністра інфраструктури з питань європейської інтеграції Віктор Довгань в інтерв'ю "Інтерфакс-Україна".
"Треба і деякі мости зробити платними. Більшість мостів будуються впродовж 15 років. Наприклад, Подільсько-Воскресенський міст у Києві або запорізький ... Це довгобуди, які забирають гроші з місцевого бюджету. Візьмімо американську модель: даємо це приватному підрядникові ... Кличку це неодноразово пропонували. Підрядник показує прозоре фінансування, ми його погоджуємо, підписуємо і далі він просто бере плату за проїзд", - пояснив заступник міністра.
Він також додав, що в першу чергу потрібно переходити до платних доріг.
"Це треба робити терміново, і насамперед почати з Кільцевої дороги Києва, оскільки вона переповнена і люди часто їздять по узбіччю. Одеська траса також переповнена", - зазначив Довгань.
За оцінками Мінінфраструктури, всього на будівництво доріг в Україні (в рамках Національної транспортної стратегії) до 2030 року потрібно закласти 50 млрд євро.
"Якщо буде постійне фінансування, ми виходимо десь на 35 млрд євро з держбюджету. Решта 15 млрд повинен дати приватний інвестор", - зазначив заступник міністра.
Нагадаємо, президент Володимир Зеленський під час візиту в Дніпро заклався з мером міста Борисом Філатовим з приводу термінів відкриття Центрального мосту. Якщо міст не буде готовий до 14 вересня, Філатов піде у відставку, а якщо відкриється, Зеленський приїде на церемонію. Ремонт Центрального мосту в Дніпрі почали в березні 2017 року.