Держпродспоживслужба планує знайти і притягнути до відповідальності замовників, які розмістили рекламу "Жінка-керівник - завжди стерва" і "Кар'єристка - мати-зозуля" в центрі Києва.
Про це йдеться в повідомленні прес-служби відомства.
"Розміщення реклами такого характеру викликало хвилю обурення серед громадян, у тому числі народних депутатів України", - сказано в ньому.
Парадокс у тому, що замовник реклами - форум SHE Congress, на якому виступають жінки, які досягли успіху. На сайті проекту WoMo, який виступає одним з організаторів заходу, кажуть, що провокаційна реклама була використана для того, щоб привернути увагу суспільства до проблеми гендеру.
"Від чого ми відштовхувалися в процесі вигадування простої і різкої комунікації на межі фолу? Розбурхати і змусити задуматися - тут і зараз. Аудиторія нашого сайту - жінки сильні, успішні, прогресивні, які пройшли шлях боротьби з заскарублими шаблонами, - дозволила нам провести низку опитувань і вичленувати найдешевші поширені та дратівливі шаблони в оцінці їх ролі в суспільстві. Так народилися «Зозуля», «Стерво» і «ПМС»", - зазначено в повідомленні.
Учасниками форуму в цьому році будуть, зокрема, голова Національної поліції Хатія Деканоїдзе, менеджер Google Ніна Левчук, радіоведуча Ганна Санден, радник міністра освіти Іванна Коберник.
Інформація про замовників реклами відома ще з кінця жовтня.