ГоловнаСуспільствоЖиття

Львівська залізниця витратила мільйон гривень на непрацюючу ділянку Боржавської вузькоколійки

Потяги тут не курсують з грудня 2015 року.

Львівська залізниця витратила 1,3 млн гривень на обслуговування непрацюючої ділянки Боржавської вузькоколійки в Закарпатській області між Хмільником та Іршавою.

Фото: Олександр Рудоманов

Про це повідомила прес-служба Львівської залізниці у відповідь на запити LB.ua і нардепа Андрія Іллєнка.

Цей залізничний перегін протяжністю 15,95 км було збудовано ще в 1906 році, але за 110 років капітального ремонту жодного разу не проводили. Останній посередній ремонт проводили понад 30 років тому. У зв'язку з цим з 2013 року максимальна швидкість поїздів на ділянці Хмільник - Іршава була встановлена на рівні всього 15 км/год.

Фото: Олександр Рудоманов

Останній рейс для туристів тут було виконано 25 грудня 2015 року, останній звичайний рейс - у липні 2014 року. Зараз поїзди курсують тільки між Виноградовим і Хмільником.

При цьому в першому півріччі 2016 року регіональна філія Львівської залізниці витратила на обслуговування ділянки Хмільник - Іршава понад мільйон гривень. По всій ділянці Боржавської вузькоколійки від Виноградового до Іршави витрати становили 7 млн гривень.

Гроші йдуть на поточний ремонт із заміною дефектних рейок, непридатних шпал і кріплень в обсязі, який дозволяє забезпечити безаварійний рух. Також періодично вздовж залізниці косять траву, щоб підтримувати її естетичний вигляд.

За оцінками Львівської залізниці, на відновлення вузькоколійки необхідно близько 200 млн гривень.

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram