Наприкінці серпня в Консультативній поліклініці Київської обласної клінічної лікарні №1 і Київському міському дитячому діагностичному центрі стартує пілотний проект "Поліклініка без черг".
Як повідомляють на сайті Міністерства охорони здоров'я, нова система допоможе пацієнтам записуватися на прийом до лікаря будь-якими доступними і найбільш зручними способами: через вікно реєстратури, телефоном, через мобільні додатки, Інтернет, за допомогою терміналів і інфоматиків у холі лікарні. Передбачається, що агентом запису на прийом буде сам лікар. Він призначає конкретний день і час, а далі система це відстежує і нагадує пацієнтові. Перед прийомом пацієнт отримує телефонний дзвінок, а якщо він не може відвідати поліклініку, то лікар бачить, що місце звільняється.
"Зараз в основному люди не мають свого лікаря. Вони телефонують знайомим і шукають лікарів. Але навіть якщо свій лікар є - потрібно прийти в поліклініку і годинами сидіти в черзі, щоб потрапити на прийом. Ми спостерігаємо за впровадженням у столиці стартапу "Поліклініка без черг". Його впровадження заощадить людям час, окрім того, таким чином можна буде побачити, які лікарі мають більше пацієнтів і, можливо, надають кращий рівень послуг", - цитують у повідомленні слова в. о. міністра охорони здоров'я Уляни Супрун.
Також автори проекту планують автоматизувати профогляди. Реєстратор повинен оптимізувати візити до лікаря, щоб людина не ходила кілька разів у поліклініку.
Проект "Поліклініка без черг" - один із переможців конкурсу Kyiv Smart City, який покликаний полегшити життя городян. У Міністерстві охорони здоров'я стежитимуть за впровадженням цього проекту, щоб у разі успіху поширити його в усіх регіонах.