Постери українського туристичного агентства Multipass, які рекламували тури до Азії, стали причиною звинувачення компанії в расизмі.
Статті цьому наприкінці червня присвятили принаймні два великі видання: британська The Daily Mail й американський портал The Huffington Post.
У рекламі було використано спеціальні шрифти, які можна було прочитати, тільки відтягнувши куточки очей руками. Саме так зазвичай показують азіатів європейці. Рекламну кампанію проводили під гаслом "Подивіться на Азію так, як це роблять азіати".
Уперше рекламу було показано ще наприкінці травня, причому коментатори на профільному порталі AdMe звернули увагу на те, що ця реклама, радше за все, не буде широко розповсюджуватися. На їхню думку, агентство Tabasco, яке займалося цією кампанією, зробило рекламу для участі у фестивалях. Почасти це підтверджується тим, що ажіотажу в Україні реклама, судячи з мовчання місцевих ЗМІ, не викликала.
У The Daily Mail рекламу порівняли з акцією іспанських баскетболістів і баскетболісток, які напередодні Олімпіади-2008 у Пекіні сфотографувалися з відтягнутими куточками очей. Ці фотографії також викликали медіаскандал і звинувачення іспанських спортсменів у расизмі.