ГоловнаПолітика

Кличко прокоментував конфлікт із жителями Русанівських садів

Дачники виступили проти будівництва з'їздів з Подільського моста.

Кличко прокоментував конфлікт із жителями Русанівських садів
Фото: facebook.com / Слава Бугеров

Мер Києва Віталій Кличко прокоментував конфлікт із жителями дачного масиву Русанівські сади, які почали заважати будівництву нового моста через Дніпро.

На вихідних дачники перекрили дорогу, по якій їздить важка техніка, у знак протесту проти будівництва з'їздів на сади. Через це відбулися зіткнення з поліцією.

Кличко на брифінгу в середу розкритикував позицію жителів садів і звинуватив їх у нехтуванні інтересами інших киян.

"Дійшло до того, що деякі жителі Русанівських садів стверджують, що ця земля й дорога по вул.Центральна Садова, яка використовується під будівництво, відноситься до їхньої приватної власності. І, мовляв, згідно з постановою уряду є заборона на проїзд по дорозі місцевого значення великовагової техніки. Хочу зазначити, що все не так. Дорога вулицями Центральна Садова, Залізнична та Дамбова, відповідно до Генплану Києва до 2020 року та проєкту нового Генерального плану, належить до автомагістралей районного значення. Щодо правової власності, то ці вулиці – у комунальній власності міста", – сказав Кличко.

Мер заявив, що місто "не може зупинити будівництво мостового переходу на догоду групі людей".

За його словами, замовник будівництва моста двічі робив ямковий ремонт вулиць після проїзду техніки на будівництво. Але після другого проїзду активісти заблокували рух, порушивши попередні домовленості.

"Подільсько-Воскресенський міст необхідний місту… і його чекають сотні тисяч киян, які проживають на лівому березі. Наша мета – до кінця року запустити автомобільне сполучення по новому мосту. І приступити відразу до будівництва метро на Троєщину. Блокувати будівництво такого об'єкта неприпустимо й безвідповідально", – сказав Кличко.

Нагадаємо, що Подільсько-Воскресенський мостовий перехід через Дніпро – один із найважливіших інфраструктурних проєктів у столиці України. Він повинен розвантажити перевантажений Північний міст. Крім того, по ньому пройде четверта гілка Київського метро, яку планують будувати від Жулян до Троєщини.

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram