ГоловнаПолітика

Весільний фотограф Штепа, який переміг на виборах у Раду, хоче в комітет транспорту або культури

Сергій Штепа вважає, що половина його рейтингу - це його ім'я і тільки половина - "Слуги народу".

Весільний фотограф Штепа, який переміг на виборах у Раду, хоче в комітет транспорту або культури
Сергей Штепа
Фото: Сергей Штепа / Facebook

Переможець виборів у 77 окрузі в Запорізькій області, кандидат від "Слуги народу", весільний фотограф Сергій Штепа хотів би працювати в комітеті транспорту або культури.

Про це він розповів у інтерв'ю "Главкому".

"Я планую працювати в комітеті транспорту або в комітеті культури. Мої законопроєкти були пов'язані з розмитненням автомобілів, а також з відповідальністю органів влади за технічний стан доріг. Це дуже близька для мене тема - я сам водій. Щодня багато їжджу і бачу ті проблеми, з якими стикаються звичайні люди", - сказав Штепа.

При цьому він припустив, що продовжить займатися фотографією після того, як стане депутатом.

"Мені ніхто не пропонував йти в парламент, я сам подав заявку, коли партія «Слуга народу» оголосила набір кандидатів у мажоритарних округах. Я послав анкету, резюме, свої готові законопроєкти. Багато пишуть, що кухарка може управляти країною, але це не так. Кожна людина, яка хотіла потрапити в партію або представляти її як мажоритарник, мусила відправити готові законопроєкти. Мої пропозиції розглянули, після чого запросили стати кандидатом від партії. Тобто в партію не могли потрапити непрофесіонали", - зазначив Штепа.

Він також підкреслив, що половина його рейтингу - це його ім'я і тільки половина - "Слуги народу".

"Більше людей приходило на зустрічі через те, що я запрошував їх на ці зустрічі як кандидат від партії «Слуга народу». Звичайно, бренд додав трохи впізнаваності. Думаю, 50% - це я і 50% - це бренд. Без бренда, звичайно, я не виграв би. Але і той факт, що якщо поставити будь-кого під цим брендом і ця людина виграє, це теж неправда. Важливе поєднання професійної людини і бренда", - додав Штепа.

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram