Київська влада цього року планує відкрити центри захисту прав споживачів комунальных послуг - "Центри обслуговування споживачів", які працюватимуть за принципом "єдиного вікна".
Про це повідомляє офіційний сайт КМДА.
"На тлі підвищення тарифів і переходу на прямі договори з виконавцями послуг кияни повинні мати можливість звернутися по допомогу і вирішити спірне питання з "Київенерго" і "Київводоканалом"та ін. Звернувшись у сервісний центр, люди зможуть залишити заявку, адресовану будь-якому виконавцеві, оформити необхідні документи, в тому числі договори, отримати консультацію фахівця", - зазначив застуник голови КМДА Петро Пантелєєв.
За його словами, кілька пілотних центрів планується відкрити вже у найближчі місяці.
"Створення таких центрів - нова, але необхідна для нашого міста практика, тому ми відшліфуємо всі процеси в "пілотному" режимі, а потім поширимо на все місто. Сервісні центри допоможуть жителям отримати вичерпну інформацію про тарифи і ціноутворення. Крім того, у сервісному центрі споживач зможе оформити перерахунок за неякісно надану послугу ", - підсумував Пантелєєв.
Нагадаємо, раніше у Київраді спростили порядок отримання субсидій - тепер для отримання субсидії необхідні лише два документи, оформляється вона на 12 місяців і автоматично продовжуватиметься.