ГоловнаПолітика

Єдиний підводний човен ВМС України можуть продати під ресторан

Українські військові судяться з підрядником з ремонту субмарини

Єдиний підводний човен ВМС України можуть продати під ресторан
Фото: ИТАР-ТАСС

Севастопольське Центральне конструкторське бюро "Чорноморець" має право наклкасти арешт і продати єдиний підводний човен ВМС України "Запоріжжя" за рішенням суду. Про це під час круглого столу керівників севастопольських підприємств ВПК повідомив директор ЦКБ "Чорноморець" Олександр Бородін, пише ІТАР-ТАРС.

Бюро виступало генеральним підрядником з ремонту субмарини, однак не отримало грошей за виконане замовлення. Сума боргу українських військових нібито становить 3 млн гривень.

Позов ЦКБ "Чорноморець" задовольнив Господарський суд Севастополя, який ухвалив рішення відповідно до українського законодавства. У травні це рішення підтверджено вже у російському апеляційному суді. Однак українські військові, за словами Бородіна, мають намір знову подати до суду, але вже в Києві.

Питання виплати боргу севастопольському підприємству піднімалося на переговорах міністерств оборони України і Росії про передачу корабельних об'єктів. За словами директора "Чорноморця", який брав участь у переговорах, основною умовою передачі "Запоріжжя" вказано оплату боргу за ремонт субмарини.

"Але міністерство оборони і ВМСУ неохоче ведуть переговори щодо цього підводного човна. Напевно, він їм не дуже потрібен. Виходить, нам треба звертатися до судових приставів і заарештувати її, а далі або продавати під ресторан, або відправляти до Туреччини, щоб полагодити", - сказав Бородін.

Нагадаємо, раніше видання Міноборони "Флот України" з посиланням джерела в Чорноморському флоті РФ повідомляло, що захоплений Росією єдиний підводний човен українських ВМС - "Запоріжжя" - не планується до повернення Україні. 57 членів екіпажу "Запоріжжя", які залишилися служити в Росії, обслуговують системи підводного човна. Заходи з підготовки до передачі "Запоріжжя" до складу українських ВМС не передбачаються.

Видання також зазначило, що для відновлення підводного човна, якому понад 43 роки, потрібно близько 20 млн доларів.

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram