Перехід бізнесу в онлайн, віддалена робота і все більш активне застосування інструментів digital у всіх сферах життя - тренди 2020 року, які отримають логічне продовження і в 2021-му.
Про це в ефірі радіо НВ розповів голова ради директорів Darnitsa Group Дмитро Шимків.
За його словами, пандемія коронавирусу та карантинні обмеження в окремих сегментах зменшили доходи українського бізнесу до 80%.
"Виживуть тільки адаптивні компанії. Бізнес повинен пристосовуватися, знаходити інші форми співпраці з клієнтами, використовувати інновації, цифрові технології", - зазначив Шимків.
Він нагадав, що ковідна риза в цьому році прискорила впровадження рішень, які раніше лише обговорювалися. Згідно з прогнозом, у 2021 році продовжать набирати обертів цифрові платформи, месенджери та чати, служби доставки. При цьому продовження карантину стане складним випробуванням для будівельників, девелоперів і власників офісних приміщень.
"Дистанційна робота знижує попит на офісні приміщення, зате підвищує вимоги до житла. Ми захочемо власний кабінет або зручне робоче місце, а ще простір для занять спортом. Крім того, є безліч людей хоче залишатися поза містом. Відповідно, буде посилюватися тренд на деурбанізації ", - додав Шимків.
Фармацевтична компанія "Дарниця" заснована в 1930 році. З 1998 року є лідером в Україні за обсягом виробництва ліків у натуральному вираженні. Стратегічні напрямки розвитку: кардіологія, неврологія і рішення проблем болю. Бенефіціари компанії - сім'я Загорій.