ГоловнаЕкономікаБізнес

Новий Subaru Outback 2017 року за унікальну ціну в новому кольорі лімітованої версії Новости компаний

2017 рік для корпорації Fuji Heavy Industries має велике значення – цього року корпорація святкує сто років з дня заснування. Спільно з офіційним імпортером автомобілів Subaru «Субару Україна» FHI до свого ювілею готує ряд цікавих заходів та унікальних пропозицій для шанувальників бренду SUBARU.

У 2017 році клієнти зможуть розмістити замовлення на автомобілі розширеної кольорової та опціональної лінійки. Вже в березні в Україні з’явиться новий SUBARU OUTBACK ексклюзивної комплектації в унікальному кольорі «платинум». Кількість автомобілів у такому поєднанні кольору і комплектації обмежена - всього 20 машин. За 1 мільйон гривень автомобіль оснащено сучасними технологіями безпеки від SUBARU, 2.5-літровим мотором і відмінним набором опцій. Комфорт забезпечує шкіряний салон з підігрівом як передніх, так і задніх сидінь, двозонний клімат-контроль, інформативний бортовий комп’ютер з широким набором функцій та інфографіки. Ніщо так не радує в автомобілі з першого погляду, як цікавий колір. На честь ювілею компанії виробника для нашого ринку запропонували раніше недоступний новий преміальний колір кузова — Platinum Gray Metalic (платиновий).*

Fuji Heavy Industries

Компанія FHI - наступник компанії Nakajima Aircraft, яка була створена в 1917 році як Авіаційна дослідна лабораторія. У 1953 році після низки реорганізацій з'явилася Fuji Heavy Industries Ltd. З того часу компанія значно розширила сферу своїх інтересів, яка зараз охоплює сегменти аерокосмічної промисловості і автомобілебудування. У 1955 році FHI створила власний прототип легкового автомобіля, названий P-1, який через рік отримав нове ім'я - Subaru 1500. Цей автомобіль мав величезне значення в подальших розробках моделей Subaru 360 і Subaru 1000.

Сьогодні автомобілі Subaru представлені в більш ніж 90 країнах і продовжують завойовувати нові ринки. У нинішньому фінансовому році, який закінчиться в березні 2017 року, компанія розраховує вперше у своїй історії продати понад 1 млн автомобілів. Подальше збільшення продажів повинна забезпечити прийнята у 2014 році програма Prominence 2020 року, яка визначає стратегію розвитку марки до 2020 року.

*- детальну інформацію з приводу замовлення уточнюйте в офіційній дилерській мережі Subaru в Україні.

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram