Комунальні підприємства "Київський метрополітен" і "Київреклама" вирішили скоротити кількість реклами у вагонах. Про це повідомила прес-служба метро.
"Головним завданням є, з одного боку, значно знизити рівень "інформаційного шуму", а з іншого - переглянути тарифну політику на рекламні послуги в Києві", - зазначив директор "Київреклами" Олег Калініченко.
За його словами, зараз у вагонах метрополітену площа рекламного простору становить близько 12500 кв. м. Нова концепція передбачає його скорочення приблизно на 50%. Рекламу планують забрати на "скосах" над дверима, по "периметру" і на 50% дверей.
Одночасно з цим планується підвищити тарифи на розміщення реклами.
Нагадаємо, що всупереч поширеній думці про те, що метро заробляє величезні гроші на рекламі в метро, насправді фактична частка доходу від реклами дуже мала.