Нардеп Петро Порошенко, який переміг на виборах президента України, витратив найбільше на передвиборну агітацію на телебаченні. Сума його витрат становила 70,6 млн грн із ПДВ.
Про це свідчать дані медіа-агентства Dentsu Aegis, пише "Хабс".
На другому місці за витратами опинився Михайло Добкін (66,91 млн грн), на третьому - Сергій Тігіпко (66,90 млн грн).
Юлія Тимошенко, яка зайняла на виборах друге місце, витратила на телеагітацію 49 млн грн, Олег Тягнибок - 13,3 млн грн, Валерій Коновалюк - 9,5 млн грн, Олег Ляшко - 4,2 млн грн, Вадим Рабинович - 2,8 млн грн, Юрій Бойко - 2,2 млн грн, Наталія Королевська - 2 млн грн.
Витрати решти кандидатів виявилися несуттєвими.
Нагадаємо, Порошенко перемагає на виборах із результатом 54,7% голосів, у Тимошенко - 12,8%. Олег Ляшко набрав 8,3%, Анатолій Гриценко - 5,5%, Сергій Тігіпко - 5,2%, Михайло Добкін - 3%, Вадим Рабинович - 2,2%, Ольга Богомолець - 1,9%, Петро Симоненко - 1,5%, Олег Тягнибок - 1,2%.