ГоловнаЕкономікаБізнес

Порошенко витратив найбільше на телерекламу перед виборами

Тимошенко зайняла лише четверте місце

Порошенко витратив найбільше на телерекламу перед виборами
Фото: Александр Ратушняк

Нардеп Петро Порошенко, який переміг на виборах президента України, витратив найбільше на передвиборну агітацію на телебаченні. Сума його витрат становила 70,6 млн грн із ПДВ.

Про це свідчать дані медіа-агентства Dentsu Aegis, пише "Хабс".

На другому місці за витратами опинився Михайло Добкін (66,91 млн грн), на третьому - Сергій Тігіпко (66,90 млн грн).

Юлія Тимошенко, яка зайняла на виборах друге місце, витратила на телеагітацію 49 млн грн, Олег Тягнибок - 13,3 млн грн, Валерій Коновалюк - 9,5 млн грн, Олег Ляшко - 4,2 млн грн, Вадим Рабинович - 2,8 млн грн, Юрій Бойко - 2,2 млн грн, Наталія Королевська - 2 млн грн.

Витрати решти кандидатів виявилися несуттєвими.

Нагадаємо, Порошенко перемагає на виборах із результатом 54,7% голосів, у Тимошенко - 12,8%. Олег Ляшко набрав 8,3%, Анатолій Гриценко - 5,5%, Сергій Тігіпко - 5,2%, Михайло Добкін - 3%, Вадим Рабинович - 2,2%, Ольга Богомолець - 1,9%, Петро Симоненко - 1,5%, Олег Тягнибок - 1,2%.

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram