Фонд боротьби з корупцією, створений блогером Олексієм Навальним, домовився з одним із банків про випуск кобрендових пластикових карток, відсоток від транзакцій за якими буде отримувати фонд.
Фонд боротьби з корупцією одержуватиме відсоток від усіх транзакцій, здійснених через картки. Гроші стягуватимуть не з власника пластику, а з банку. Умови обслуговування будуть стандартними, а дизайн демонструватиме, що власник картки - це людина, "яка не боїться і якій не байдуже", - заявила "Ведомостям" прес-секретар Навального Анна Ведута.
Який банк співпрацюватиме з Навальним, не відомо. При цьому блогер через свого прес-секретаря заявив, що банк виступає виключно "як інфраструктура" і не підтримує його діяльності ні сам, ні через своїх акціонерів. За оцінкою маркетингового агентства "Радар", потенційне число власників таких карток - близько 4 млн осіб.
Про створення Фонду боротьби з корупцією стало відомо на початку 2012 року. Тим часом, за даними "Ділового Петербурга", Навальний зазначений директором цієї організації з 2001 року. Передбачають, що діяльність Фонду фінансуватимуть бізнесмени, згодні виділити кошти на боротьбу з корупцією.
Кобрендові картки популярні на російському ринку, але їхня частка менше, ніж у США та Європі, де вони становлять близько 60% від усього пластику. Сервіс передбачає, що на пластику розміщують одразу два бренди - банку-емітента й організації, яка підтримує випуск карток.
Серед компаній більшість випуску кобрендових карток припадає на мережі супермаркетів, авіакомпанії й інтернет-магазини. Зазвичай власникам таких карток надають додаткові послуги. Некомерційні організації традиційно використовують кобрендовий пластик, щоб фінансувати свою діяльність.
Нагадаємо, Олексій Навальний потрапив до списку ста найвпливовіших персон світу за версією журналу Time.