Будівництво четвертої гілки київського метрополітену, яка вестиме на Троєщину, може призвести до подорожчання цін на проїзд. Таку думку висловив Дмитро Олійник, голова комісії Київради з транспорту.
За його словами, один із банків, який бере участь в інвестуванні в будівництво, буде зацікавлений у відшкодуванні своїх коштів. Голова профільної комісії вважає, що повернути ці кошти можна буде двома способами: з міського чи державного бюджету, або ж за рахунок збільшення вартості проїзду в метро. Однак обидва варіанти розцінюються Олійником як "дуже ризиковані".
Нагадаємо, четверту лінію Київського метро почнуть будувати вже у вересні цього року. У проекті лінії заплановано 12 станцій, перша з яких буде відкрита наступного року. Передбачається, що нова лінія буде складатися з двох ділянок: від станції "Глибочицька" до станції "Райдужна" з відгалуженням у напрямку житлового масиву Вигурівщина-Троєщина та від станції "Вулиця Милославська" до станції "Проспект Ватутіна".
Зараз перед нами стоит завдання: кардинальна модернізація транспортної інфраструктури столиці. Нам потрібно, щоб Київ розвивався, щоб кияни та гості столиці почувалися комфортно. Ми повинні зробити Київ ще красивішим
— Микола Азаров
Вартість будівництва оцінюється близько в 11,2 млрд гривень. Частину витрат візьмуть на себе інвестори, серед яких - російський "Федеральний центр проектного фінансування", який є дочірньою компанією "Зовнішекономбанку Росії".
Планується, що будівництво четвертої лінії Київського метрополітену буде завершене 2017 року.