У Німеччині, у федеральній землі Гессен, у вівторок, 7 травня, відкрився перший електричний автобан.
Про це повідомляє Deutsche Welle.
Відзначають, що на відрізку шляху завдовжки близько 14 км на трасі A5 між Вайтерштадтом і Мьорфельденом по кілька разів на день будуть проїжджати електровантажівки різних компаній.
До середини 2020 року планують вивести на випробувальну трасу п'ять фур на дизелі, оснащених додатковим електродвигуном, повідомляють на сайті гессенського дорожнього відомства, яке координує проект. У його реалізації також задіяні технічний університет Дармштадта і компанії Siemens Mobility і ENTEGA.
Федеральне міністерство охорони навколишнього середовища виділило на будівництво конструкції з підвісними електромережами 14,6 млн євро. На випробування електричного автобану, яке повинно тривати до кінця 2022 року, призначені додатково 15,3 млн євро. Дотепер відомство виділило на розробку електровантажівок понад 70 млн євро.
Раніше випробування електровантажівок проходили на приватних дорогах, розповіла представник міністерства Рита Шварцелюр-Зутер. За її словами, в майбутньому планують побудувати підвісні мережі ще на двох відрізках автобанів - у землях Шлезвіг-Гольштейн і Баден-Вюртемберг.
"Вантажівки з електроприводом і струмоприймачем - це особливо ефективне рішення на шляху до нешкідливих для навколишнього середовища вантажоперевезень", - зазначила Шварцелюр-Зутер.
Нагадаємо, в минулому році в Німеччині почали вводити перші обмеження на в'їзд дизельних машин.