ГоловнаСпорт

У команді "Мерседес" придумали кермо, яке працює, як штурвал літака

Тепер питання - в легальності такого рішення і його відповідності технічному регламенту "Формули-1".

У команді "Мерседес" придумали кермо, яке працює, як штурвал літака
Фото: championat.com

У Барселоні стартували передсезонні тести команд Формули-1.

Команди почали день з аеродинамічних тестів, а коли траса прогрілася, перемкнулися на довгі серії кіл.

Вони й дозволили зауважити нове технічне рішення на боліді "Мерседес W11". На відеозапису чітко видно, як при виході на пряму 6-разовий чемпіон світу Льюїс Хемілтон трохи тягне кермо на себе - і в цей момент передні колеса сходяться одне до одного.

І навпаки - на підході до повороту пілот трохи вчавлює кермо.

Тобто кермо працює за зразком штурвала літака.

На приладовій панелі можна помітити "маркер", який спалахує під час виконання маневру.

Ця система може мати низку переваг. Наприклад, вона може зменшити знос шин, зменшити лобовий спротив, автоматично поліпшити аеродинаміку боліда. Крім того, відбувається ефективний перерозподіл повітряних потоків.

Не виключено, що в команді хочуть використати нове кермо під час гонок, але тут постає питання легальності такого рішення і його відповідності технічному регламенту.

Технічний директор команди із Сильверстоуна SportPesa Racing Point Енді Грін вважає, що це рішення відповідає регламенту.

"Наскільки ми бачимо на відео, цей пристрій є частиною кермового управління. У регламенті сказано, що гонщик може змінювати положення передніх коліс за допомогою кермового управління. В якій площині - в правилах не уточнено", - цитує фахівця f1news.ru. Тим часом Racing Point є клієнтською командою "Мерседес", тож позитивні висловлювання Гріна очікувані.

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram