Форвард "Ліверпуля" і збірної Єгипту Мохамед Салах показав неймовірну синергію точності очей і м'якості поводження з м'ячем.
Транснаціональна корпорація Pepsi запросила найкращого бомбардира Англійської Прем'єр-ліги минулого сезону на зйомки своєї реклами.
В одному з епізодів єгиптянин вирішив відійти від сценарію і зобразив щось на зразок імпровізації, що пізніше і виклав у своєму Twitter.
Behind the scenes... pic.twitter.com/u2st8UVQol
— Mohamed Salah (@MoSalah) 7 февраля 2019 г.
Не відомо, чи увійде цей трюк у рекламну концепцію Pepsi.
У поточному сезоні форвард зіграв за "червоних" 33 поєдинки, забивши 19 голів і віддавши 8 асистів.
Раніше інший зоряний гравець АПЛ Еден Азар показав, як треба елегантно набивати мяч для американського футболу.