Сучасні українці значно більше часу витрачають на соціальні мережі, ніж займаються ходьбою чи активним бігом.
Про це свідчать результати соціального експерименту, проведеного у травні "Новою поштою" спільно з Socis.
Респонденти контролювали свій час, витрачений на користування соціальними мережами, біг і піші прогулянки. Виявилося, що на соцмережі вони витрачали на третину більше часу, ніж на ходьбу та у вісім разів більше, ніж на пробіжки.
У середньому на перегляд соцмереж опитувані витрачали 139 хвилин на день, на ходьбу - 105 хвилин і всього 17 хвилин – на біг. Цікаво, що дані відрізнялися залежно від регіону: найбільше бігунів - серед жителів півдня України (45 хвилин на день), тоді як жителі Західної України витрачають на біг лише дві хвилини на день.
Крім того, експеримент показав, що жінки більше часу проводять у соцмережах, ніж чоловіки (150 хв/день проти 126 хв/день), але цікаво, що й бігають жінки довше (19 хв/день проти 15 хв/день).
Щодо вікового розрізнення, то респонденти віком від 18 до 35 років найбільше часу проводили у соцмережах (у середньому 143 хвилини), а люди віком від 51 року в середньому більше ходили (110 хвилин).
Нагадаємо, у 2015 році Кабінет Міністрів схвалив порядок проведення щорічної оцінки фізичної підготовленості громадян з 2017 року.