Через кризу, спровоковану коронавірусною інфекцією і карантинними обмеженнями, на ринку нерухомості спостерігається значний спад. Це створює оптимальні умови для тих жителів столиці, які націлені на придбання квартири або зміну орендного житла на більш економічний варіант. Вигідних пропозицій досить багато, причому в різних районах і в різних цінових категоріях, тому залишається тільки вибрати кращий варіант і організувати переїзд і перевезення меблів у Києві.
Однією з головних задач під час поселення в нову квартиру є перевезення меблів, яка повинна бути:
- безпечною - дуже важливо подбати про збереження предметів, особливо м'яких меблів і крихких речей, наприклад, сервантів зі скляними дверцятами, старовинних гарнітурів і т.ін.;
- швидкою - в ідеалі переїзд повинен зайняти один день, і під час вибору професійної компанії з вантажоперевезень це цілком реально здійснити, навіть якщо потрібно транспортувати велику кількість предметів;
- прийнятною за ціною, щоб не довелося витрачати на доставку захмарну суму грошей;
- зручною - зовсім необов'язково виконувати роботи з збірки-розбирання і спуску/підняття меблів самостійно, для цього завжди можна найняти досвідчених вантажників.
Секрети правильної організації перевезення меблів
Щоб процес переміщення меблевих гарнітурів і переїзд загалом пройшли без проблем, варто дотримуватися кількох простих правил:
- Необхідно скласти список речей, які забираєте в нову квартиру, окремо розписавши кількість шаф, стільців, тумбочок, техніки і т.ін. Надалі це допоможе нічого не втратити, що особливо актуально, якщо перевозите безліч предметів.
- Позбавтеся від усього, що вам не потрібно, починаючи від старого одягу і несправної техніки, закінчуючи посудом.
- Заздалегідь звільніть меблі і упакуйте особисті речі. Документи, ювелірні вироби та інші цінні речі бажано перевозити особисто, тим більше якщо вони, як правило, малогабаритні.
- Скористайтеся послугами перевіреної фірми з вантажоперевезень, щоб не сумніватися з оперативності й акуратності переміщення меблів. Співпраця з фахівцями дозволить без величезних витрат організувати, як невеликий, так і масштабний переїзд в межах Києва та області. При цьому все, що потрібно від замовника, - чітко поставити завдання, визначити терміни і узгодити вартість послуг, що буде залежати від дальності перевезення, кількості і габаритів меблів, а також необхідності залучення вантажників.
- Дуже важливо врегулювати юридичні питання з продавцем або власником житла в разі оренди. У нового власника або орендаря повинні бути документи, що підтверджують його право на вселення.
- Бажано, щоб клієнт був присутній під час завантаження меблів і вивантаження в пункті призначення. Якщо мова йде про переїзд в закритий житловий комплекс, то заздалегідь слід попередити охорону про приїзд вантажного автотранспорту.
- За кілька днів до доставки меблів в новому житлі необхідно зробити генеральне прибирання і добре провітрити все приміщення.
- До того, як з'їжджати, обов'язково зніміть показники з лічильників, щоб потім не виникло проблем з оплатою комунальних платежів.