Компанія "АТБ-Маркет" вирішила підвищити ціни на товари першої необхідності та продукти харчування через підвищення цін постачальниками.
Про це йдеться в повідомленні компанії, передають "Українськi Новини".
"Компанія "АТБ-Маркет" змушена підняти ціни на продукти харчування та товари першої необхідності. Така ситуація пов'язана зі стрімким зростанням закупівельних цін від постачальників не тільки для торгової мережі АТБ, а й для всіх операторів українського ринку роздрібної торгівлі. Зокрема, продукти так званого борщового набору (картопля, капуста, цибуля, морква) подорожчали на 35-128%, цукор на 8%, макаронні вироби на 9,5%, пшенична крупа на 11%, гречка на 51%, борошно - 5%, яйця - 6%", - зазначено в повідомленні.
Відзначають, що підвищення вартості товарів постачальники пояснюють значним зростанням витрат виробництва, пов'язаних з карантинними заходами.
"Для підтримки стабільної роботи 1094 магазинів торгової мережі та формування товарних запасів компанія змушена сьогодні виставляти на прилавки товари фактично за цінами постачальників. У цей час корпорація докладає всіх зусиль, щоб забезпечити стабілізацію зростання цін з боку постачальників на продукти харчування і товари першої необхідності", - йдеться в повідомленні.
На цей момент усі магазини мережі забезпечені товарами всіх категорій у необхідному обсязі. Також компанія має достатню кількість товарних залишків на складах і розподільних центрах у разі збільшення попиту.
Нагадаємо, з 18 березня компанія АТБ ввела обмеження на продаж товарів в одні руки у зв'язку з ажіотажним попитом. Водночас торгово-промислова корпорація Fozzy Group (Вишневе, Київська область) заявила, що не планує вводити такі обмеження.
В Україні до 3 квітня введено карантин для нерозповсюдження коронавірусної інфекції. Припинено роботу розважальних закладів і закладів сфери послуг, а також авіа-, залізничне й автобусне сполучення.