NASA виявило схожу на Землю планету, яка потенційно може бути придатною до життя

Період її обертання становить 37 днів.

Фото: Скриншот NASA

Космічний телескоп TESS виявив планету в зоні неселення, розміри якої схожі з Землею. Планета обертається навколо своєї зірки, де умови можуть бути придатними, щоб допустити присутність рідкої води на поверхні.

Планета отримала назву TOI 700 d, повідомили в NASA. "TOI 700 d обертається з періодом 37 днів навколо червоного карлика TOI 700, отримує від нього 86% енергії, яку Сонце дає Землі", - повідомили в управлінні.

Планета може бути придатною до життя, оскільки за 11 місяців спостережень за її зіркою вчені не виявили там спалахів.

У системі TOI 700 є ще дві планети. Найближча до зірки - кам'яна, з періодом у 10 днів. Середня планета, ймовірно, складається з газу, період її обертання становить 16 днів.

Нагадаємо, у вересні астрономи виявили незвичайну планету-гігантку, яка, згідно з сучасними теоріями формування планет, не повинна існувати.

Знайдена планета розташована за 30 світлових роках від Землі і схожа на Юпітер, але водночас вона обертається навколо крихітного "червоного карлика" - зірки найпоширенішого типу в нашій Галактиці.