Усе менше часу залишається до початку періоду найграндіозніших розпродажів року по всьому світу. Багато компаній готуються до цього заходу вже зараз, щоб з 25 листопада оголосити про старт знижок. Переважно розпродажі триватимуть до 2 грудня.
Цього року святковий шопінг у Black Friday (день з максимальними знижками) випадає на 29 листопада. Ця дата вибрана не випадково. За традицією, масштабні розпродажі за кордоном завжди починаються після дня Подяки в Канаді та США.
Уже не перший рік українські магазини активно беруть участь у розпродажах листопада. У нашій країні весь список учасників буде зібрано на спеціальному сайті Чорна п’ятниця. До переліку товарів, на які плануються найбільші знижки у 2019 році. традиційно потрапляють одяг і взуття (тут можливі знижки до 80% за рахунок розпродажів попередніх колекцій), побутова техніка для дому, товари для автомобілів, дитяча продукція і багато інших позицій. Лідерами продажів у минулі роки були мобільні телефони, смарт-годинники, телевізори, холодильники, верхній одяг і кросівки.
Цього року до Чорної п'ятниці планують підключитися і туристичні компанії. Вони порадують туристів знижками на різноманітні тури, авіаперельоти та проживання в готелях. Очікуються вигідні пропозиції в період розпродажів на прикраси, книги і товари інтимного призначення.
Перелік учасників ще не сформовано остаточно. Однак у дні всесвітнього шопінгу будуть точно задіяні такі компанії: Епіцентр, Answear, Rozetka, Алло, Цитрус й інші не менш відомі магазини. Цього року в цей список ще приєднаються десятки нових компаній, що на 20% більше від торішнього складу.