Комунальне підприємство "Київський метрополітен" розраховує ввести можливість онлайн-поповнення проїзних квитків наприкінці 2017-го - початку 2018 року.
Про це повідомила на брифінгу начальник прес-служби КП Наталія Макогон.
"У перспективі ми бачимо можливість онлайн-поповнення проїзних квитків і метро-додаток, за допомогою якого пасажири зможуть платити за проїзд", - сказала Макогон.
Вона уточнила, що КП розраховує на запуск цих можливостей наприкінці 2017-го - початку 2018 року.
"Ми собі ставимо рамки: кінець (поточного) року - початок 2018 року, коли ці речі зможуть запрацювати", - сказала Макогон.
Вона додала, що програмне забезпечення ще розробляють.
Нагадаємо, з серпня Київський метрополітен припинить продаж жетонів на станції метро "Кловська". Планують, що пасажири зможуть користуватися квитками для разової поїздки з QR-кодом, поповнити картку метро банківською карткою на будь-яку кількість поїздок, а також купити проїзний за допомогою банківської картки. Надалі таку практику поширять на інші станції.
Крім того, з 1 серпня київське метро переходить на сині жетони.