У Луцьку викрили шахрайський call-центр,який облаштував 33-річний колишній працівник банку. Всього там "працювали" 20 людей.
Як повідомили у Національній поліції, під час санкціонованих обшуків в "офісі" та за місцем проживання організатора вилучили термінали мобільного зв’язку, системні блоки, робочі зошити з чорновими записами та інші докази протиправної діяльності.
Організатор, адміністраторка та ще 18 «працівників» облаштували офіс, з якого телефонували до громадян та шахрайським шляхом намагались заволодіти їх коштами.
Налагодив роботу кол-центру 33-річний мешканець Луцька. Раніше він мав досвід роботи в банку, тож розумів, як діють і говорять справжні банківські працівники, телефонуючи до людей. Залучив до цього ще 19 осіб віком від 19 до 26 років – майже всі волиняни, інші – з Дніпра.
Чоловіки та жінки приходили в кол-центр як на "роботу". Усі вони мали методичні рекомендації, як розводити людей на гроші, а також готові відповіді на можливі запитання. Викритий волинськими поліцейськими кол-центр встиг "попрацювати" кілька днів. Нині його діяльність припинили.
За процесуального керівництва прокуратури, слідчі розслідують кримінальне провадження, відкрите за ст. 190 Кримінального кодексу України.
- У Харкові ліквідували шахрайський call-центр, який ошукав громадян Латвії на 11 млн гривень.
- На Закарпатті ліквідували масштабну мережу шахрайських call-центрів. Всього затримали 19 осіб.