Політичні партії та кандидати в депутати в ході виборчої кампанії витратили на політичну рекламу у фейсбуці понад $ 1,8 млн.
Про це свідчать підрахунки громадянської мережі "Опора".
Понад 1 мільйон доларів на рекламні оголошення політичного характеру витратили публічні сторінки, які просували політичні партії та лідерів партійних виборчих списків. Близько 500 тисяч доларів становили витрати в рамках просування публічних сторінок з агітацією за кандидатів у одномандатних округах.
На думку "Опори" на цих виборах чітко проявилася проблема правової неврегульованості й недостатня прозорість витрат на політичну рекламу в інтернеті.
"Сьогодні немає дієвих механізмів контролю за обігом коштів, витрачених на рекламу в інтернеті кандидатами і партіями, а також за дотриманням ними вимог щодо порядку фінансування передвиборної агітації в ході розміщення реклами в соціальних мережах. Унаслідок загальної тенденції зміни форм і засобів агітації, законодавчі механізми контролю і звітності з реклами в мережі "Інтернет" мають бути чітко регламентовані", - йдеться в огляді "Опори".
Нагадаємо, що 21 липня в Україні відбудуться дострокові вибори до Верховної Ради.
225 депутатів будуть обрані за партійними списками, ще 199 - за одномандатними мажоритарними округами. Ще 26 мандатів будуть вакантними у зв'язку з тимчасовою окупацією Криму й окремих районів Донецької та Луганської областей.