Усі матеріали передвиборної агітації з 16 липня повинні бути державною мовою. Такими є вимоги закону "Про забезпечення функціонування української мови як державної", який завтра набуває чинності (за винятком окремих положень). Про це повідомляє Національна рада з питань телебачення і радіомовлення.
З-поміж іншого закон визначає і вимоги до матеріалів політичної реклами, яка поширюється на телебаченні, радіо, в інтернеті і друкарським способом. Зокрема, згідно з ч. 4 ст. 18 цього закону, "матеріали передвиборної агітації, які транслюються на телебаченні, радіо, що розміщуються на носіях зовнішньої реклами, розповсюджуються у вигляді листівок і газет або в мережі Інтернет, виконуються державною мовою".
Матеріали передвиборної агітації, в тому числі відеоматеріали про вибори Президента України, народних депутатів України, депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, депутатів і посадових осіб органів місцевого самоврядування, всеукраїнські та місцеві референдуми і їх результати, а також політична реклама, передвиборна агітація і теледебати адаптуються для сприйняття за допомогою мови жестів шляхом перекладу на українську мову жестів і/або субтитрування українською мовою з урахуванням вимог, встановлених законом.
Відповідно до частини 5 ст. 18, в окремих населених пунктах допускається поширення матеріалів передвиборної агітації, виконаних державною мовою і дубльованих мовами відповідних корінних народів, національних меншин України.
Нагадаємо, Конституційний Суд прийняв до розгляду подання народних депутатів про неконституційність закону про мову. Група депутатів звернулася до суду з заявою, що закон обмежує права російськомовних, а також був прийнятий з порушенням регламенту Верховної Ради.