ГоловнаПолітика

Фіскальна служба втратила 3 терабайти інформації (оновлено)

Через збій у системі втрачено близько 531 тис. електронних документів

Фіскальна служба втратила 3 терабайти інформації (оновлено)

Державна фіскальна служба через збій у роботі системи управління інформації та технічні несправності у серверах в грудні 2015 року втратила три терабайти інформації.

"Унаслідок збою в роботі АІС "Управління документами" (з 6 по 11 грудня 2015 року) на рівні ДФС втрачено близько 3 терабайтів інформації (приблизно 531 тис. електронних документів, 26 тис. даних у реєстраційних картках, 4,1 тис. реєстраційних карток (...), 3,1 тис. контрольних карток і т. д.", - сказано в копії наказу ДФС на сайті Hubs.

Як повідомляють, документи втрачено через виникнення і накопичення помилок "у системі зберігання даних Hitachi VSP, що призвели до неможливості створення резервної копії системи і втрати даних".

Причиною цього стали "перегріви серверного обладнання, зумовлені неналежною роботою системи охолодження, збої в роботі, відключення електроенергії, відсутність документації на обладнання, розміщене в серверному приміщенні, а також відсутність обслуговування системи зберігання даних".

Як повідомили у прес-службі ДФС, поки що немає можливості підтвердити автентичність наказу.

Оновлення. Пізніше в ДФС заявили, що дійсно мав місце збій у роботі автоматизованої системи "Управління документами".

"З метою виявлення причин такого збою керівництво ДФС ініціювало проведення відповідної внутрішньої перевірки. За її результатами було встановлено, що збій привів до втрати електронних копій внутрішніх документів, а також частини зовнішньої кореспонденції, яка надходила в ДФС", - поінформували у відомстві.

Вказується, що заходи з відновлення втраченої інформації завершені, документи в електронному вигляді відновлені відповідно до оригіналів, що зберігаються в паперовому вигляді.

Серед причин збою в ДФС назвали застарілість обладнання, неможливість забезпечення належних умов для розміщення серверів та іншого обладнання, а також належного рівня захисту інформації.

"За допущені прорахунки і неналежне виконання службових обов'язків у цьому конкретному випадку відповідальні особи були притягнуті до дисциплінарної відповідальності і звільнені", - наголошується в повідомленні.

Зараз всі інформаційні системи ДФС працюють у штатному режимі. Питання застарілості і неналежного рівня обладнання залишається відкритим.

Нагадаємо, в лютому 39% працівників ДФС не пройшли тест на благонадійність.

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram