Верховна Рада доповнила порядок і форму звернення громадян до органів влади електронними петиціями. За ухвалення в цілому законопроекту №2299 проголосували 288 депутатів при мінімально необхідних 226.
Тепер громадяни можуть звертатися до президента, Ради, Кабінету Міністрів, до інших центральних органів виконавчої влади, обласних і районних державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування з електронними петиціями через їхні офіційні веб-сайти.
У такій петиції мусять викласти суть звернення, вказати прізвище, ім'я та по батькові автора (ініціатора).
Електронна петиція, адресована президенту, Раді чи Кабміну, розглядається і на неї дається відповідь за умови збору на її підтримку щонайменше 25 тис. підписів громадян протягом не більше ніж 3 місяців з дня її опублікування. Кількість підписів на підтримку петиції до органу місцевого самоврядування та терміну збору підписів визначаються статутом територіальної громади.
Розгляд електронних петицій здійснюється протягом 10 робочих днів з дня опублікування інформації про початок розгляду, а відповідь публікується на офіційному сайті органу, якому вона була адресована, а також направляється автору і громадському об'єднанню, яке здійснювало збір підписів на підтримку петиції.
У разі невідповідності встановленим вимогам оприлюднення такої петиції не здійснюється, про що повідомляється автор не пізніше за термін, встановлений для оприлюднення.
Нагадаємо, 9 квітня Рада ухвалила за основу проект закону, який передбачає електронні петиції президенту, парламенту і Кабінету Міністрів.