"Укрзалізниця" оголосила технічний дефолт, розписавшись у нездатності обслуговувати свої борги, і запропонувала кредиторам реструктуризувати борги.
Про це заявив в.о. гендиректора УЗ Максим Бланк, пише РБК-Україна.
"Спочатку ми намагалися всіма можливими терапевтичними методами вилікувати "Укрзалізницю", але, на жаль, сьогодні ми змушені визнати, що прийшов час для хірургічного втручання. Сьогодні ми сповістили наших кредиторів про факт настання технічного дефолту за певними борговими зобов'язаннями "Укразалізниці", про початок переговорного процесу з приводу внутрішнього боргу, а також повідомили внутрішніх і зовнішніх кредиторів про напрямок і обсяги реструктуризації, яку "Укрзалізниця" планує здійснити 2015 року", - заявив Бланк.
За його словами, УЗ серйозно постраждала від економічної кризи в країні і фактичної втрати цілої залізниці у великому промисловому регіоні.
"Переговори почалися сьогодні, і протягом найближчих тижнів вони будуть у доволі інтенсивній фазі щодо внутрішнього боргу. Після чого вони перейдуть до окремих питань зовнішнього боргу, в тому числі реструктуризації 500 млн євро облігацій, що є частиною реструктуризації, яка підтримана міжнародним валютним фондом і за якими координується Міністерство фінансів", - повідомив Бланк.
Як повідомляє прес-служба УЗ, Держадміністрація залізничного транспорту не розрахувалася за внутрішні кредити, що спричинило крос-дефолт за іншими кредитами, у тому числі за єврооблігаціями-2018 на 500 млн доларів США.
"ЛІГАБізнесІнформ", за словами Бланка, уточнює, що загалом ідеться про суму 32 млрд гривень. "Мова йде майже про весь внутрішній комерційний борг, зовнішній комерційний борг у частині єврооблігацій. Під дію реструктуризації не потрапляють борги офіційним кредиторам - перед Європейським банком реконструкції та розвитку (ЄБРР). А також закріплені офіційними двосторонніми позиками - перед Ексімбанком Південної Кореї", - пояснив Бланк. Він додав, що найбільш інтенсивно борг УЗ накопичувався у 2010-2013 роках.